FAQ

Finner du ikke svar på det du leter etter? Da er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på helene_hokland@hotmail.com eller 488 69 996

Hvorfor får jeg ikke lagt produktet i handlekurven?
Den vanligste årsaken til dette er at vi ikke har ønsket mengde på lager.

Når får dere inn en bestemt vare?
Vi får påfyll av varer kontinuerlig og prøver å unngå å gå tom på lager. Det er ikke alltid dette tar seg gjøre dersom leverandørene også er fri på lager og fabrikkene ikke klarer å produsere fort nok. Dersom vi er utsolgt for en bestemt vare får vi den inn så fort det lar seg gjøre(oftest 1-3 uker).

Jeg angrer på det jeg har kjøpt og ønsker å returnere varene.
Dersom du ønsker å bruke din angrerett kan du enkelt fylle ut skjema som fulgte med varene og sende de i retur til adressen som står på skjema. Du må selv dekke returfrakt og vil kun få refundert beløpet for varene, ikke frakten.

Jeg ønsker å kansellere min ordre.
Dersom du ønsker å kansellere din ordre må du gi beskjed til oss så fort som mulig. Dersom varene allerede er sendt må du selv stå for returfrakten.

Når kommer varene mine?
Vi sender ut alle ordre fortløpende innen 1-3 virkedager. Vi sender alle ordre med PostNord og sporingsnummer vil bli send når frakten er bestilt. 

Det er en feil på varene jeg har mottatt eller har mottatt feile varer.
Gi oss beskjed på helene_hokland@hotmail.com så skal vi ordne opp i det!